ptf@ptf.hu || 06-70-631-5827 || H-1183 Budapest, Gyömrői út 89.
az önmagunk menedzselésének alapja: egy egészséges önismeret Az életünk talaja: mit hozunk magunkkal és mi vesz körül? az életünk gyökere: a jellemünk Karrierhorgonyok: mi motivál és mi tart mozgásban a munkánk területén? (Edgar Schein) az önmenedzselés folyamata: az önismerettől az életünk második feléig (Peter Drucker) önmenedzselés a hétköznapokban: önbizalom és önbecsülés, asszertivitás, időgazdálkodás
a Tenbrunsel-Messick-féle „etikai gyengeség” csapdája a redukcionista döntéshozatali módszerek problémái a menedzsment 7 főbűne erkölcsi ítéletalkotási és döntési képesség fejlesztésének lehetőségei
a coaching mint az egyéni fejlesztés egyik legfontosabb eszköze milyen helyzetekben van rá szükség a coaching helye a saját és a munkatársak fejlesztési portfóliójában a coaching alapjai és legfontosabb iskolái, folyamata és etikájaICF competenciák vezetői coachingot adni és fogadni kiscsoportos munka és énmunka
hatalmi formák és bázisok a hatalmi rendszerek csapdái és szereplői, különösen veszélyeztetett személyiségtípusok a vezetők sokszoros felelőssége, ideológiák és modellek a fejlődés nem szándékolt következményei, a felelősség elhárítása
a bizalom lényege személyes és közösségi szinten partnerség kialakítása a vezetett csapat, a munkatársak és a vezető között a hatalmi pozícióból adódó kihívások a vezetői működés és a vezetői hozzáállás dinamikája a bizalom és a partnerség szempontjából bizalmi szakadékok kialakulásának okai és megszüntetésének lehetőségei bibliai esettanulmányok és kutatási eredmények
a konfliktusok alapvető okai és kialakulásuk szakaszai a konfliktusok csúszós lejtője, a béketeremtő ember tulajdonságai a béketeremtés fő alapelvei és vezérfonala a béketeremtés építőkövei
hagyományos dolgozók versus tudásmunkások; konfliktusok a szervezetek és a tudásmunkások között; a tudás természete és kihívásai; a tudásmegosztás ellentmondásai az emberek vezetésének filozófiái és a tudásközpontú megközelítés; kompetenciaalapú teljesítménymenedzsment rendszer, a tudásmunkások fejlődésének támogatása a szakmai közösségek koncepciója és értékteremtése a szakmai közösségek integrálása a szervezetekbe
a csoportok tipikus rendellenességei, leküzdésüket támogató gyakorlatok az együttműködés alapvető készségei, tipikus játékosok a csoportban a bizalom alapvető típusai és tesztjei a Hurley-féle bizalmi modell tényezői
nyílt, véleményeket ütköztető és egymásra figyelő műhelybeszélgetés fórum a közös tanuláshoz a hallgatók szakdolgozati vázlatainak bemutatása hallgatótársak és oktatók visszajelzése
a Vadászterület™ módszer csúcsteljesítményű csapatok a helyzet és az együttműködés diagnosztizálása megegyezés az együttműködés részleteiben a csapat stabilizálása krízishelyzetekben egymásra figyelő, nyíltan visszacsatoló, kreativitást serkentő alkotó műhelyek létrehozása
a stratégiai tervezés és vezetés jelentősége a modern gazdaságban a tervező és a kísérletező megoldás közötti különbség stratégiaalkotási módszerek, stratégiaalkotás kisebb és nagyobb szervezetekben a marketing szerepe a stratégia megvalósításában marketing módszerek és eszközök használata a gyakorlatban marketing nyereségorientált és non-profit szervezetekben etikai dilemmák a marketingben a marketing gondolkodás megjelenése a Bibliában és az egyházi munkában
a vezetői kommunikációs és digitális kompetenciáik fejlesztése a vezetői kommunikáció kulcselemei, működése, nehézségei és fejlesztési lehetőségei különféle szervezeti szituációkban digitalizáció a külső és belső szervezeti kommunikációs tevékenységekben hatékony és etikus, keresztény alapokon nyugvó vezetői kommunikációs szemléletmód, ismeretek és készségek
változások, a válság megelőzése érdekében
a válság- és változtatásmenedzsment racionális, érzelmi, hatalmi aspektusai résztvevők gyakorlatából vett példák John Kotter a változások megvalósításának nyolc szakaszból álló folyamata William Bridgis átformálási elmélete Charles Handy második görbe metaforája aktuális esettanulmányok és bibliai történetek feldolgozása
a vezetés átadása cégek, intézmények és közösségek életében az utódlás társadalmi hatása statisztikák a generációk közötti váltással kapcsolatban az utódlás okai, a benne rejlő paradoxon, az átadás tartalmi elemei a legfőbb utódlási folyamat-modellek nehéz átadási helyzetek
Hit. Tudomány. Közösség.
PTF
Ha nem magyarországi lakóhellyel rendelkezel, az óralátogatás 100%-át online teljesítheted.*
*(Az online teljesítés képzésenként változó lehet)
Pótfelvételi jelentkezési határidő: 2024. augusztus 21.
Még ennyi időd van a jelentkezésig:
Cím: 1183 Budapest, Gyömrői út 89.
FIR-azonosító: FI22732
Bankszámlaszám: K&H Bank
10401921-00026624-00000002
IBAN: HU33 1040 1921 0002 6624 0000 0002
Adószám: 18055483-1-43
Tel.: 06-1-290-9517
Mobil: 06-70-631-5827 (csak ügyintézési időszakban)
ÜGYINTÉZÉS: hétköznap (h, k, sze, p) 8:00-16:20
CSÜTÖRTÖKÖN a személyes és telefonos ügyintézés SZÜNETEL!
Kollégiumi ügyelet ( 16.00-08.00 ): 06-70-631-5822
E-mail: ptf@ptf.hu